Select Page
BC4

Veelgestelde vragen

AH Back in Shape & Champ

Hieronder vind je veelgestelde vragen met betrekking tot Albert Heijn Back in Shape 2020. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via hello@champ.nl of bel 030 307 9530.

Veelgestelde vragen

Hoe log ik in op mijn profiel?

Omdat wij een profiel voor je hebben aangemaakt, dien je voordat je kunt inloggen eerst je wachtwoord e veranderen. Klik hiervoor bij het inlogscherm op ‘wachtwoord’ vergeten en vul het e-mailadres in waarop je van ons communicatie ontvangt. Je ontvangt vervolgens een e-mailadres met instructies om je wachtwoord te veranderen. Na het veranderen van je wachtwoord kun je inloggen op je profiel.

Waarom moet ik meedoen aan deze actie?

Back in Shape 2020 wordt aangejaagd door een grote landelijke mediacampagne waarbij in-store reclame, huis-aan-huis folders en social media wordt ingezet. De campagne heeft daardoor een miljoenenbereik. Na de coronacrisis is dit de ultieme kans om nieuwe sporters kennis te laten maken met jouw aanbod. Samen krijgen we heel Nederland weer aan het sporten te krijgen. Deze actie is daarbij geheel zonder risico: no cure, no pay.

Wanneer is de verkoopperiode van de tickets voor Back in Shape?

Tickets voor Back in Shape worden verkocht van 14 augustus 2020 tot en met 27 september 2020. Online zijn de tickets gedurende de gehele periode te koop. In de 900+ vestigingen van Albert Heijn zijn de tickets verkrijgbaar van 17 t/m 30 augustus.

Wat is de verzilverperiode van de tickets?

Tickets voor Back in Shape kunnen worden verzilverd van 14 augustus 2020 tot en met 31 oktober 2020. Hierdoor zit deze actie de natuurlijke instroom van sporters die in januari starten niet in de weg.

Hoe wordt de campagne gepromoot?

Via een grote landelijke mediacampagne waarbij in-store reclame, huis-aan-huis folders, televisie, social media en online marketingcampagnes worden ingezet. In alle winkels van Albert Heijn worden tevens banners op prominente plekken geplaatst.  

Hoe weten sporters mijn sportschool te vinden?

Op de campagnewebsite van Back in Shape kan de sporter aan de hand van het invullen van zijn of haar woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekijken.

Word ik op de hoogte gesteld als een sporter voor mijn locatie kiest?

Ja, zeker. De sporter kiest op de actiewebsite uit de deelnemende locaties. Nadat hij of zij zijn keuze heeft bevestigd, ontvang je hiervan automatisch een e-mail ter informatie.

Welke informatie van mijn bedrijf gebruiken jullie?

Om jouw bedrijf op Champ en op de website van de Albert Heijn te plaatsen, hebben we de contactgegevens van je bedrijf, je KvK-nummer, je lesrooster, beschikbaarheid, prijzen en foto’s nodig. We gebruiken de informatie die jij aan ons doorgeeft of die we op jouw website kunnen vinden om je profiel zo mooi mogelijk te maken. Uiteraard heb je altijd de mogelijkheid om informatie te wijzigen. Neem daarvoor contact met ons op via 030-3079530, dan kan het Champ-supportteam voor je aan de slag.

Kan de sporter gedurende de 8 weken ook naar meerdere locaties?

Nee. De sporter kiest uit alle deelnemende locaties één sportschool. Hij kan er dus niet voor kiezen om 2 of meerdere sportscholen met elkaar af te wisselen.

Hoe weet ik welke locaties bij mij in de buurt deelnemen?

Zodra de actie start, kun je dit zien via de campagnewebsite. 

Mag ik inschrijfgeld vragen?

Nee. Je mag gedurende de 8 weken geen inschrijfgeld vragen. Kiest de sporter er na de 8 weken voor om een abonnement (of op een andere manier bij jou te blijven sporten), dan kun je er natuurlijk wél voor kiezen om de gebruikelijke inschrijfkosten te vragen.

Wat kost een registratie op Champ?

Registreren op Champ kost eenmalig €5,50 voor het verifiëren van je bedrijfsgegevens. We rekenen 20% commissie per verkocht ticket. No cure, no pay. Geen boeking betekent geen kosten, ook niet voor je registratie.

Hoe werkt de uitbetaling?

Sporters betalen hun ticket voor Back in Shape direct via Albert Heijn. Na betaling ontvangen zij een kassabon met hierop een vouchercode die zij dienen te verzilveren via Champ door een locatie te kiezen. Na verzilvering krijgen zij per e-mail hun ticket met hierop een QR-code toegestuurd. Om een correcte uitbetaling te garanderen, dien je deze code te scannen op het moment dat de sporter voor het eerst komt sporten.

Belangrijk: om uitbetaald te kunnen worden gedurende de campagne, dien je je bedrijfs- en bankgegevens te verifiëren. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op je profiel
  2. Ga naar ‘Instellingen’
  3. Doorloop de stappen voor bedrijfsverificatie
  4. Gelukt? Vanaf nu kun je uitbetalingen ontvangen
Mag ik extra promotie maken voor de campagne?

Zeker. Je kunt jouw deelname onder andere promoten door een poster of sticker bij de ingang of balie op te hangen. Deze hebben we in de eerste week van de campagne naar alle deelnemende locaties gestuurd per post. Heb je geen poster en sticker ontvangen, maar heb je wel interesse in promotiemateriaal? Stuur dan een e-mail naar support@champ.nl zodat wij je een poster en sticker kunnen toesturen.

Met ons social media pakket kun jij ook laten weten dat jij tot één van de deelnemende locaties behoort. Mensen oriënteren zich vaak online voordat ze een keuze maken voor een locatie. Handig dus als zij ook op jouw social media kanalen zien dat jij één van de deelnemende locaties bent.

Ik heb een e-mail gekregen dat een sporter voor mijn locatie heeft gekozen, maar hij of zij komt niet opdagen. Wat nu?
Wat vervelend. In diezelfde e-mail vind je het e-mailadres van de sporter. Je zou zelf even contact op kunnen nemen om een eerste sportmoment te plannen. Werkt ook dit niet? Neem dan contact op via hello@champ.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten na 8 weken?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht. Maar vragen of hij of zij daar wellicht interesse in heeft staat uiteraard vrij. Dat juichen we zelfs alleen maar toe!
Hoe werkt het met verplicht reserveren?
Na het eerste contactmoment dient de sporter zich net als de andere leden aan het protocol van jullie sportschool te houden en te reserveren via het systeem dat jullie gebruiken.