Gratis sporten met Jumbo
Spelregels Jumbo Extra’s
Hieronder vind je de spelregels en antwoorden op veelgestelde vragen voor de Jumbo Extra’s campagne. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via hello@champ.nl of bel 030 307 9500.
Algemene spelregels
Campagne looptijd
- Jumbo Extra’s punten zijn t/m 31 december 2022 in te wisselen voor een voucher waarmee een sportactiviteit te boeken is.
- Geclaimde vouchers kunnen t/m 31 maart 2023 verzilverd worden bij een sportaanbieder voor een sportactiviteit.
- Deelnemers van het Jumbo Extra’s programma krijgen bij het inleveren van 500 Jumbo Extra’s punten een voucher waarmee zij binnen de campagne een sportactiviteit kunnen boeken op het platform van Champ.
Verzilveren en boeken
- Op de campagne website kan er keuze gemaakt worden uit de deelnemende sportaanbieders om een sportactiviteit te boeken. Per e-mail verstuurt Champ een boekingsbevestiging voor de gekozen activiteit.
- Sportactiviteiten vinden plaats op basis van afspraak, de sporter zal hiervoor vooraf contact opnemen met de sportaanbieder om een specifieke les af te stemmen.
- Deelnemende sportaanbieders behouden zich het recht voor om bepaalde dagen uit te sluiten van de beschikbaarheid. Tijdens de campagneperiode kunnen sportaanbieders en/of activiteiten volgeboekt zijn. Hiervoor geldt: vol = vol.
- De sportaanbieder heeft het recht de les of activiteit naar eigen inzicht in te vullen. De aangeboden les of activiteit kan bestaan uit een clinic, training of het vrij toegang krijgen tot de sportlocatie.
- Na het kiezen van een sportaanbieder en het boeken van de activiteit is het niet meer mogelijk om van sportaanbieder te wisselen.
Algemene voorwaarden
- Geboekte sportactiviteiten zijn persoonsgebonden en kunnen niet overgedragen worden.
- Er is geen maximum aan het aantal keer dat punten ingewisseld kunnen worden voor een sportactiviteit. Per sportaanbieder kan er echter slechts eenmalig punten ingewisseld worden een sportactiviteit.
- Verzilverde punten en/of geboekte activiteiten zijn niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen en zijn niet inwisselbaar voor contanten.
Veelgestelde vragen
Wat is de actieperiode van de campagne?
Consumenten die boodschappen doen bij de Jumbo Extra’s en hun Jumbo Extra’s punten in willen leveren voor een sportles kunnen dit doen t/m 31 december 2022. Zij ontvangen een vouchercode waarmee zij de sportles kunnen boeken via het platform van Champ.
Punten die verzilverd zijn voor een voucher kunnen t/m 31 maart 2023 nog ingezet worden voor het boeken van een sportles. De sporter zal zelf contact opnemen met de sportlocatie om hiervoor een afspraak te maken.
Hoe wordt de campagne gepromoot?
Jumbo stuurt naar haar 2,2 miljoen gebruikers een e-mail die volledig in het teken staat van deze campagne. Daarnaast is Champ als exclusieve sportpartner van Jumbo altijd beschikbaar in de Jumbo Extra’s app. Hier kunnen de deelnemers van Jumbo Extra’s punten sparen voor de boodschappen die ze doen en hun punten verzilveren.
Hoe weten sporters mijn sportschool te vinden?
Via de Jumbo Extra’s app en via de campagnewebsite kan de sporter aan de hand van het invullen van zijn of haar woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekijken.
Kan de sporter met deze campagne ook naar meerdere locaties?
Ja. Wanneer een sporter meerdere keren punten inwisselt, is het mogelijk om meerdere keren gebruik te maken van deze campagne. Een sporter mag met de verzilverde punten echter maar één keer dezelfde sportlocatie bezoeken.
Hoe weet ik welke locaties bij mij in de buurt deelnemen?
Dit kan je zien via de campagnewebsite.
Mag ik inschrijfgeld vragen?
Nee. Voor deze campagne mag geen inschrijfgeld gevraagd worden. Deze campagne is er op gericht om (nieuwe) sporters op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met jouw locatie.
Kiest de sporter er na de campagne voor om een abonnement af te sluiten (of op een andere manier bij jou te blijven sporten), dan kun je er natuurlijk wél voor kiezen om de gebruikelijke inschrijfkosten te vragen.
Wat kost een registratie op Champ?
Er zijn geen kosten verbonden aan registratie op het platform van Champ. Wij maken een speciaal product op ons platform aan, wanneer dit geboekt wordt betaal je alleen een kleine vergoeding. Je krijgt van Champ sowieso de contactgegevens van die persoon.
No cure, no pay. Geen boeking betekent geen kosten, ook niet voor je registratie en aanwezigheid op het platform van Champ.
Hoe werkt de facturatie?
Champ brengt per kalendermaand de Leadvergoeding voor geboekte activiteiten in rekening. De sportaanbieder laat Champ per kalendermaand weten welke Leadproducten er geconverteerd zijn naar een abonnement. Op basis daarvan wordt de succesfee in rekening gebracht.
Mag ik extra promotie maken voor de campagne?
Zeker, en wij helpen je daar ook graag bij! Wanneer je extra digitale materialen voor deze campagne wilt ontvangen, stuur dan een bericht naar hello@champ.nl.
Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten na het boeken van de gratis sportactiviteit?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht.
Hoe werkt het met verplicht reserveren?
Voor deze campagne worden enkel activitieten op afspraak aangeboden. Voor het boeken hiervan wordt de sporter altijd gevraagd om vooraf contact op te nemen met de sportlocatie.