Select Page
BC4

Veelgestelde vragen

AH Spaarcampagne & Champ

Hieronder vind je de veelgestelde vragen met betrekking tot de Albert Heijn spaarcampagne 2022. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via hello@champ.nl of bel 030 307 9500.

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik meedoen aan deze actie?

De Albert Heijn Spaarcampagne 2022 wordt aangejaagd door een grote landelijke mediacampagne waarbij in-store reclame in de AH-winkels, huis-aan-huisfolders, televisie en social media wordt ingezet. De campagne heeft daardoor een miljoenenbereik. Dit is dé kans om een grote groep enthousiaste, nieuwe sporters te bereiken en kennis te laten maken met jouw aanbod. Daarbij is de actie geheel zonder risico! Als er geen boekingen zijn, zijn er ook geen kosten. No cure, no pay.

Wat is de actieperiode van de campagne?

Actiezegels kunnen van 27 juni 2022 t/m 31 juli 2022 gespaard worden bij de Albert Heijn.
Volle spaarkaarten (4 zegels) kunnen van 27 juni 2022 t/m 15 januari 2023 ingezet worden bij de aankoop van tickets op de campagnewebsite van Albert Heijn.

Tickets die gekocht zijn via de campagnewebsite van Albert Heijn kunnen van 27 juni 2022 t/m 31 maart 2023 ingezet worden op het platform van Champ.

 

Hoe weten sporters mijn sportschool te vinden?

Op de campagnewebsite kan de sporter aan de hand van het invullen van zijn of haar woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekijken.

Word ik op de hoogte gesteld als een sporter voor mijn locatie kiest?

Ja, zeker. De sporter kiest op de campagnewebsite uit de deelnemende locaties. Nadat hij of zij zijn keuze heeft bevestigd, ontvang je hiervan automatisch een e-mail ter informatie.

Welke informatie van mijn bedrijf gebruiken jullie?

Om jouw bedrijf op het platform van Champ aan te kunnen bieden, hebben we de contactgegevens van je bedrijf, je KvK-nummer, je lesrooster, beschikbaarheid, prijzen en foto’s nodig. We gebruiken de informatie die jij aan ons doorgeeft of die we op jouw website kunnen vinden om je profiel zo mooi mogelijk te maken. Uiteraard heb je altijd de mogelijkheid om informatie te wijzigen. Neem daarvoor contact met ons op via 030-3079500, dan kan het Champ-supportteam voor je aan de slag.

Wat kost het om mee te doen aan de Albert Heijn Spaarcampagne 2022?

Elke aanbieder biedt bij deze actie het 2e ticket gratis aan. Zonder de actie had je misschien twee gratis proeflessen weggegeven, maar met deze actie word je voor twee mensen die komen sporten altijd één keer uitbetaald. Er zijn geen kosten verbonden aan de registratie op Champ. Wij vragen een commissie van 20% per verkocht ticket.

Hoe weten mensen dat mijn locatie deelneemt aan deze actie?

Op de campagnewebsite kunnen op basis van woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekeken worden.

Wanneer krijg ik uitbetaald?

Champ en Albert Heijn betalen maandelijks uit. Op alle tickets die verkocht worden, brengen we 20% commissie in rekening. Het verschil ontvang je aan het eind van elke maand automatisch op je rekening.

Hoe verloopt het proces van betaling precies?

Consumenten met een volle spaarkaart, oriënteren zich op de actiewebsite van Albert Heijn. Heeft iemand een sport (of ander uitje) gevonden dat hij leuk vindt, dan betaalt hij de ticketprijs via de actiewebsite van AH en ontvangt hij zijn ticket + een gratis 2e ticket per e-mail. Op dit e-ticket staat een code waarmee de sporter via Champ bij de sportaanbieder kan boeken, zonder opnieuw te hoeven betalen. Door het maken van een reservering via Champ, valt automatisch het geld vrij dat je aan het einde van de maand op je rekening ontvangt

.

Mag ik extra promotie maken voor de campagne?

Zeker. Wij hebben een speciaal social media pakket, zodat jij kan laten weten dat jij tot één van de deelnemende locaties behoort. Vraag het promotie pakket op via hello@champ.nl

Wat gebeurt er als iemand een ticket heeft gekocht, maar niet komt opdagen?
Wat vervelend. In de boekingsmail die je van Champ hebt ontvangen vind je het e-mailadres van de sporter. Je zou zelf even contact op kunnen nemen om de activiteit te plannen. Werkt ook dit niet? Neem dan contact op via hello@champ.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Komen mensen via deze actie altijd met zijn tweeën?

Dat kan, maar hoeft niet. Mensen mogen met hun gratis 2e ticket iemand meenemen, maar ze kunnen ook besluiten om het 2e ticket zelf te gebruiken en dus 2x te komen sporten. Wij zullen vanuit Champ altijd communiceren dat mensen samen gaan sporten, omdat wij denken dat sporten altijd leuker is als je het samen doet.

Sommige dagen zit ik al helemaal vol, kan ik dan nog wel meedoen?
Tuurlijk! We kunnen je daluren meenemen in de actie zodat we juist die momenten vullen en het niet te koste gaat van je reguliere omzet. Wees je er wel altijd van bewust dat hoe aantrekkelijker jouw aanbod is, hoe eerder iemand bij jou zal boeken en niet bij jouw concurrent in de omgeving.
Hoe lang duurt de samenwerking?

Na afloop van deze campagne zal jouw sportaanbod tegen de reguliere prijs nog minimaal 1 jaar boekbaar zijn via Champ. Deze prijs bepaal je zelf. Hier zijn geen maandelijkse of jaarlijkse extra kosten aan verbonden.