Monkey Moves
x Champ
Lees hier alles over onze samenwerking

Over Champ
Champ is het meest diverse sportplatform van Nederland en wij hebben als missie om méér mensen vaker te laten bewegen. Wij zijn er trots op dat we met jullie samenwerken en dat jullie clubs onderdeel zijn van ons sportaanbod.
Sporters kunnen via het platform van Champ een ticket kopen om jullie locatie te bezoeken. Wij promoten dit via commerciële partners zoals Albert Heijn, Jumbo, Decathlon en nog veel meer.
Goed om te weten!
Komt er iemand via Champ langs? Yes, lekker laten sporten!
Mocht je niet weten hoe je dit bezoek moet registreren?
Boekingsflow
Sporters via Champ inchecken
Champ verkoopt feitelijk ‘tickets’ waarmee mensen het recht hebben om jouw locatie te bezoeken. We versturen voor ieder verkocht ticket een bevestigingsmail, maar we begrijpen dat deze niet altijd bij iedereen terecht komt.
Wat te doen als iemand via Champ bij jou komt sporten?
Natuurlijk verwelkom je ouder en kind, zoals je dat bij iedereen zou doen.
Mocht het onbekend zijn hoe de samenwerking loopt? Neem dan achteraf contact met ons op. We komen er altijd uit qua vergoeding, maar het belangrijkste voor ons beide is dat de sporter zich welkom voelt.
Check ze daarna in door de QR-code te scannen of de cijfercode te noteren.
Inchecken in 3 stappen (of bekijk de video):
1. Ga naar je businessprofiel van Champ en klik op ‘Scan toegangstickets’
2. Scan de QR-code die de sporter per e-mail heeft ontvangen of vul de unieke 8-cijferige code in die onder de QR-code vermeld staat om te registreren dat een sporter is geweest en klik op ‘Inchecken’.
3. De betaling is gekoppeld aan het inchecken. Het is dus van belang dat je deze stappen goed uitvoert.
Wil je nog meer weten? Neem dan contact op met hello@champ.nl

Het aanbod op Champ
Wij mogen voor jullie diverse producten verkopen via ons platform en voor campagnes. Bekijk hieronder alle belangrijke informatie.
Campagne
Champ werkt samen met grote merken om een miljoenen bereik te genereren voor lokaal sporten.
Huidige campagnes
Maand van de Sport
Samen met supermarktketen Lidl wordt deze zomer de Maand van de Sport georganiseerd. Consumenten sparen actiezegels bij elke €10 aan boodschappen. Met 5 zegels hebben zij een volle spaarkaart en kunnen zij via Champ een gratis sportactiviteit boeken.
Spaarperiode voor zegels
23 mei t/m 3 juli 2022
Verzilverperiode voor volle spaarkaarten
23 mei t/m 31 augustus 2022
Voorwaarden
Klik hier voor meer informatie over deze campagne.


Campagne
Champ werkt samen met grote merken om een miljoenen bereik te genereren voor lokaal sporten.
Huidige campagnes
Maand van de Sport
Samen met supermarktketen Lidl wordt deze zomer de Maand van de Sport georganiseerd. Consumenten sparen actiezegels bij elke €10 aan boodschappen. Met 5 zegels hebben zij een volle spaarkaart en kunnen zij via Champ een gratis sportactiviteit boeken.
Spaarperiode voor zegels
23 mei t/m 3 juli 2022
Verzilverperiode voor volle spaarkaarten
23 mei t/m 31 augustus 2022
Voorwaarden
Klik hier voor meer informatie over deze campagne.

Regulier aanbod
Naast de campagnes die we voeren, is het voor sporters ook mogelijk om via Champ verschillende producten te kopen.
Regulier aanbod
- Proefles
- De kennismaking (6 weken)
- 10 rittenkaart
- Overtuigde Aap Lidmaatschap
Voorwaarden
- Voor een correcte uitbetaling, dien je iedere keer dat een sporter bij jou komt sporten de QR-code te scannen of de cijfercode te registreren.
- De uitbetaling vindt maandelijks plaats.

Veelgestelde vragen
Hoe log ik in op mijn profiel van Champ?
Log in meet het door jou opgegeven mailadres en vul het wachtwoord in. Wachtwoord vergeten? Geen paniek! Klik bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met instructies om je wachtwoord te wijzigen. Mail niet ontvangen? Check, check, dubbelcheck je spambox dan nog even. Wie weet is ‘ie daar per ongeluk beland.
Word ik op de hoogte gesteld als een sporter voor mijn locatie kiest?
Uiteraard. Wanneer een sporter een ticket koopt voor jouw locatie, ontvang je hierover automatisch een e-mail ter informatie.
De sporter zelf ontvangt een boekingsbevestiging waarin wordt gevraagd contact op te nemen met de gekozen locatie om het eerste bezoek in te plannen. Zo voorkomen we dat jij voor verrassingen komt te staan. Daarnaast loopt de sporter het proces door zoals beschreven in de boekingsflow.
Ik heb een e-mail gekregen dat een sporter voor mijn locatie heeft gekozen, maar hij of zij komt niet opdagen. Wat nu?
Ik wil de QR-code of cijfercode inchecken, maar deze werkt niet. Wat nu?
Geen nood! Soms heb je van die dagen dat de techniek niet meewerkt. Verwelkom de sporter zoals je normaal zou doen en neem daarna contact met ons op via hello@champ.nl. Wij helpen je graag verder!
Hoe vaak mag een sporter een rittenkaart of abonnement bij mij verzilveren?
De sporter mag maximaal 1x per halfjaar een rittenkaart én 1x per halfjaar een abonnement verzilveren bij dezelfde locatie. Hiermee voorkomen we dat een sporter meerdere keren ‘goedkoop’ bij jou komt sporten. Het gaat tenslotte om kennismakingsacties met jouw locatie.
Hoe werkt de uitbetaling?
A) Campagnes waarbij sporters hun ticket via de campagnepartner betalen:
Na betaling bij de campagnepartner ontvangt de sporter een kassabon of e-mail met hierop een vouchercode die nog verzilverd dient te worden via Champ door een locatie te kiezen. Na verzilvering krijgt de sporter per e-mail het ticket met hierop een QR- en cijfercode toegestuurd. Om een correcte uitbetaling te garanderen, dien je deze code te scannen of te registreren via Champ op het moment dat de sporter voor het eerst komt sporten. Betaling vindt de eerstvolgende maand plaats.
B) Campagnes waarbij sporters hun ticket via Champ betalen:
De sporter betaalt direct via Champ. Na afronding van hun boeking en betaling ontvangt de sporter een e-mail met hun ticket met hierop een QR-code/cijfer code toegestuurd. Om een correcte uitbetaling te garanderen, dien je deze code in te checken op het moment dat de sporter voor het eerst komt sporten.
Ik heb een andere vraag…
Neem dan contact met ons op via hello@champ.nl, we helpen je graag!