BC4

Veelgestelde vragen

Lekker buitensporten!

Hieronder vind je veelgestelde vragen met betrekking tot de campagne met Albert Heijn die april 2021 van start gaat. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via hello@champ.nl of bel 030 307 9530.

Veelgestelde vragen

Hoe log ik in op mijn profiel?

Omdat wij een profiel voor je hebben aangemaakt, dien je voordat je kunt inloggen eerst je wachtwoord e veranderen. Klik hiervoor bij het inlogscherm op ‘wachtwoord’ vergeten en vul het e-mailadres in waarop je van ons communicatie ontvangt. Je ontvangt vervolgens een e-mailadres met instructies om je wachtwoord te veranderen. Na het veranderen van je wachtwoord kun je inloggen op je profiel.

Wat is de verkoopperiode van de tickets?

Tickets voor de campagne worden verkocht van 19 april 2021 tot en met 9 mei 2021. Online gaat de ticket verkoop nog een paar weken langer door.

Wat is de verzilverperiode van de tickets?

Tickets voor de Lekker Buiten Sporten kunnen worden verzilverd van 19 april 2021 tot en met 31 december 2021.

Hoe weten sporters mijn locatie te vinden?

Op de campagnewebsite kan de sporter aan de hand van het invullen van zijn of haar woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekijken.

Word ik op de hoogte gesteld als een sporter voor mijn locatie kiest?

Ja, zeker. De sporter kiest op de actiewebsite uit de deelnemende locaties. Nadat hij of zij zijn keuze heeft bevestigd, ontvang je hiervan automatisch een e-mail ter informatie.

Welke informatie van mijn bedrijf gebruiken jullie?

Om jouw bedrijf op Champ en op de website van de Albert Heijn te plaatsen, hebben we de contactgegevens van je bedrijf, je KvK-nummer, je lesrooster, beschikbaarheid, prijzen en foto’s nodig. We gebruiken de informatie die jij aan ons doorgeeft of die we op jouw website kunnen vinden om je profiel zo mooi mogelijk te maken. Uiteraard heb je altijd de mogelijkheid om informatie te wijzigen. Neem daarvoor contact met ons op via 030-3079530, dan kan het Champ-supportteam voor je aan de slag.

Kan de sporter met de rittenkaart ook naar meerdere locaties?

Nee. De sporter kiest uit alle deelnemende locaties één sportschool. Hij kan er dus niet voor kiezen om 2 of meerdere aanbieders met elkaar af te wisselen.

Hoe weet ik welke locaties bij mij in de buurt deelnemen?

Zodra de actie start, kun je dit zien via de campagnewebsite. 

Mag ik inschrijfgeld vragen?

Nee. Je mag geen inschrijfgeld vragen. Kiest de sporter er nadat de 5-rittenkaart op is voor om een abonnement (of op een andere manier bij jou te blijven sporten), dan kun je er natuurlijk wél voor kiezen om de gebruikelijke inschrijfkosten te vragen.

Wat kost een registratie op Champ?

Registreren op Champ kost eenmalig €5,50 voor het verifiëren van je bedrijfsgegevens. We rekenen 20% commissie per verkocht ticket. No cure, no pay. Geen boeking betekent geen kosten, ook niet voor je registratie.

Hoe werkt de uitbetaling?

Sporters betalen hun ticket direct via Albert Heijn. Na betaling ontvangen zij een kassabon met hierop een vouchercode die zij dienen te verzilveren via Champ door een locatie te kiezen. Na verzilvering krijgen zij per e-mail hun ticket met hierop een QR-code/cijfer code toegestuurd. Om een correcte uitbetaling te garanderen, dien je deze code in te checken op het moment dat de sporter voor het eerst komt sporten.

Belangrijk: om uitbetaald te kunnen worden gedurende de campagne, dien je je bedrijfs- en bankgegevens te verifiëren. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

Log in op je profiel
Ga naar ‘Instellingen’
Doorloop de stappen voor bedrijfsverificatie
Gelukt? Vanaf nu kun je uitbetalingen ontvangen

Mag ik extra promotie maken voor de campagne?

Zeker. Met ons social media pakket kun jij ook laten weten dat jij tot één van de deelnemende locaties behoort. Mensen oriënteren zich vaak online voordat ze een keuze maken voor een locatie. Handig dus als zij ook op jouw social media kanalen zien dat jij één van de deelnemende locaties bent.

Ik heb een e-mail gekregen dat een sporter voor mijn locatie heeft gekozen, maar hij of zij komt niet opdagen. Wat nu?
Wat vervelend. In diezelfde e-mail vind je het e-mailadres van de sporter. Je zou zelf even contact op kunnen nemen om een eerste sportmoment te plannen. Werkt ook dit niet? Neem dan contact op via hello@champ.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht. Maar vragen of hij of zij daar wellicht interesse in heeft staat uiteraard vrij. Dat juichen we zelfs alleen maar toe!
Hoe werkt het met verplicht reserveren?
Na het eerste contactmoment dient de sporter zich net als de andere leden aan het protocol van jullie sportschool te houden en te reserveren via het systeem dat jullie gebruiken.
Hoe lang duurt de samenwerking?

Na afloop van deze campagne zal jouw sportaanbod tegen de reguliere prijs nog minimaal 1 jaar boekbaar zijn via Champ. Deze prijs bepaal je zelf. Hier zijn geen maandelijkse of jaarlijkse extra kosten aan verbonden.

Hoe vaak mag een sporter deze actie bij mijn locatie inzetten?

De sporter mag maximaal 1x een voucher inzetten bij de sportschool. Hiermee voorkomen we dat een sporter meerdere keren ‘goedkoop’ bij jou komt sporten. Het gaat tenslotte om een kennismakingsactie met jouw locatie.