BC4

Veelgestelde vragen

50% korting met Jumbo Extra’s

Hieronder vind je veelgestelde vragen met betrekking tot de campagne met Jumbo. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via hello@champ.nl of bel 030 307 9530.

FAQ – Algemeen

Hoe log ik in op mijn profiel?

Omdat wij een profiel voor je hebben aangemaakt, dien je voordat je kunt inloggen eerst je wachtwoord e veranderen. Klik hiervoor bij het inlogscherm op ‘wachtwoord’ vergeten en vul het e-mailadres in waarop je van ons communicatie ontvangt. Je ontvangt vervolgens een e-mailadres met instructies om je wachtwoord te veranderen. Na het veranderen van je wachtwoord kun je inloggen op je profiel.

Hoe weten sporters mijn sportschool te vinden?

In de Jumbo Extra’s app kan de sporter aan de hand van het invullen van zijn of haar woonplaats alle deelnemende locaties in de buurt bekijken.

Hoe weet ik welke locaties bij mij in de buurt deelnemen?

Dit is zichtbaar in de Jumbo Extra’s app onder ‘Sport’ door de gewenste locatie in te vullen.

Mag ik inschrijfgeld vragen?

Nee. Je mag geen inschrijfgeld vragen. Kiest de sporter er na deelname aan de lessen voor om een abonnement af te sluiten (of op een andere manier bij jou te blijven sporten), dan kun je er natuurlijk wél voor kiezen om de gebruikelijke inschrijfkosten te vragen.

Hoe werkt de uitbetaling?

Sporters schaffen in de Jumbo Extra’s app een voucher aan. Na het kiezen van de gewenste locatie, worden zij doorverwezen naar Champ. Hier bevestigen ze hun keuze, voeren ze de vouchercode in en betalen ze het resterende bedrag. Na verzilvering krijgen zij per e-mail hun ticket met hierop een QR-code/cijfercode toegestuurd. Om een correcte uitbetaling te garanderen, dien je deze code in te checken op het moment dat de sporter voor het eerst komt sporten.

Belangrijk: om uitbetaald te kunnen worden gedurende de campagne, dien je je bedrijfs- en bankgegevens te verifiëren. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

Log in op je profiel
Ga naar ‘Instellingen’
Doorloop de stappen voor bedrijfsverificatie
Gelukt? Vanaf nu kun je uitbetalingen ontvangen

Welke informatie van mijn bedrijf gebruiken jullie?

Om jouw bedrijf op Champ en in de Jumbo Extra’s app te plaatsen, hebben we de contactgegevens van je bedrijf, je KvK-nummer, je lesrooster, beschikbaarheid, prijzen en foto’s nodig. We gebruiken de informatie die jij aan ons doorgeeft of die we op jouw website kunnen vinden om je profiel zo mooi mogelijk te maken. Uiteraard heb je altijd de mogelijkheid om informatie te wijzigen. Neem daarvoor contact met ons op via 030-3079530, dan kan het Champ-supportteam voor je aan de slag.

Hoe lang duurt mijn samenwerking met Champ?

Na afloop van deze campagne zal jouw sportaanbod tegen de reguliere prijs nog minimaal 1 jaar boekbaar zijn via Champ. De prijs voor jouw sportaanbod bepaal je zelf. Hier zijn geen maandelijkse of jaarlijkse extra kosten aan verbonden.

Wat kost een registratie op Champ?

Registreren op Champ kost eenmalig €5,50 voor het verifiëren van je bedrijfsgegevens. We rekenen 20% commissie per verkocht ticket. No cure, no pay. Geen boeking betekent geen kosten, ook niet voor je registratie.

Hoe moet ik een sporter registreren?

Nadat een sporter voor jouw bedrijf heeft gekozen en zijn vouchercode heeft verzilverd via Champ, ontvangt hij een e-mail met een bevestiging. Hierin staat een link naar zijn QR-code en een unieke cijfercode vermeld. Indien je een Bundel aanbiedt, scan je iedere keer dat de sporter bij jou komt sporten de QR-code of registreer je de cijfercode wanneer de sporter bij jou een les komt volgen. Je krijgt namelijk uitbetaald per geregistreerde les. Bied je 8 weken sporten aan? Dan is eenmalig scannen voldoende. 

Hoe weet ik dat een sporter mijn locatie heeft gekozen?

Ja, zeker. De sporter kiest in de Jumbo Extra’s app uit de deelnemende locaties. Nadat hij of zij zijn keuze heeft bevestigd, ontvang je hiervan automatisch een e-mail ter informatie.

Wat moet ik doen als een sporter niet komt opdagen?
Wat vervelend. In de e-mail die je hebt ontvangen nadat een sporter jouw locatie heeft gekozen, vind je het e-mailadres van de sporter. Je zou zelf even contact op kunnen nemen om een eerste sportmoment te plannen. Werkt ook dit niet? Neem dan contact op via hello@champ.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Mag ik extra promotie maken voor de campagne?

Zeker. Met ons social media pakket kun jij ook laten weten dat jij tot één van de deelnemende locaties behoort. Mensen oriënteren zich vaak online voordat ze een keuze maken voor een locatie. Handig dus als zij ook op jouw social media kanalen zien dat jij één van de deelnemende locaties bent.

FAQ – 5-rittenkaart

Wat is de verkoopperiode van de tickets?

Tickets voor de campagne werden verkocht tot en met 16 april 2021.

Wat is de verzilverperiode van de tickets?

Vouchers die zijn gekocht in de Jumbo Extra’s app kunnen worden verzilverd tot en met 31 augustus 2021.

Hoe werkt het met verplicht reserveren vanwege de coronamaatregelen?
Na het eerste contactmoment dient de sporter zich net als de andere leden aan het protocol van jouw locatie te houden en te reserveren via het systeem dat jullie gebruiken.
Hoe vaak mag een sporter een 5-rittenkaart bij mijn locatie inzetten?

De sporter mag maximaal 1x een 5-rittenkaart inzetten bij de sportschool. Hiermee voorkomen we dat een sporter meerdere keren ‘goedkoop’ bij jou komt sporten. Het gaat tenslotte om een kennismakingsactie met jouw locatie.

Kan de sporter met de 5-rittenkaart ook naar meerdere locaties?

Nee. De sporter kiest uit alle deelnemende locaties één sportschool. Hij kan er dus niet voor kiezen om 2 of meerdere sportscholen met elkaar af te wisselen.

Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten na zijn/haar 5-rittenkaart?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht. Maar vragen of hij of zij daar wellicht interesse in heeft staat uiteraard vrij. Dat juichen we zelfs alleen maar toe!

FAQ – 8 weken onbeperkt sporten (buiten)

Wat is de verkoopperiode van de tickets?

De verkoopperiode van de vouchers loopt van 19 april t/m 17 mei 2021.

Wat is de verzilverperiode van de tickets?

Vouchers die zijn gekocht in de Jumbo Extra’s app kunnen worden verzilverd tot en met 31 augustus 2021.

Hoe werkt het met verplicht reserveren vanwege de coronamaatregelen?
Na het eerste contactmoment dient de sporter zich net als de andere leden aan het protocol van jullie sportschool te houden en te reserveren via het systeem dat jullie gebruiken.
Hoe vaak mag een sporter gebruik maken van deze actie?

De sporter mag maximaal 1x een abonnement inzetten bij de sportschool. Hiermee voorkomen we dat een sporter meerdere keren ‘goedkoop’ bij jou komt sporten. Het gaat tenslotte om een kennismakingsactie met jouw locatie.

Kan de sporter met 1 voucher ook naar meerdere locaties?

Nee. De sporter kiest uit alle deelnemende locaties één sportschool. Hij kan er dus niet voor kiezen om 2 of meerdere sportscholen met elkaar af te wisselen.

Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten na zijn/haar tijdelijke abonnement?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht. Maar vragen of hij of zij daar wellicht interesse in heeft staat uiteraard vrij. Dat juichen we zelfs alleen maar toe!

FAQ – 8 weken onbeperkt sporten (binnen)

Wat is de verkoopperiode van de tickets?

De verkoopperiode van de vouchers loopt van 26 mei t/m 21 juli 2021.

Wat is de verzilverperiode van de tickets?

Vouchers die zijn gekocht in de Jumbo Extra’s app kunnen worden verzilverd tot en met 31 augustus 2021.

Hoe werkt het met verplicht reserveren vanwege de coronamaatregelen?
Na het eerste contactmoment dient de sporter zich net als de andere leden aan het protocol van jullie sportschool te houden en te reserveren via het systeem dat jullie gebruiken.
Hoe vaak mag een sporter gebruik maken van deze actie?

De sporter mag maximaal 1x een abonnement inzetten bij de sportschool. Hiermee voorkomen we dat een sporter meerdere keren ‘goedkoop’ bij jou komt sporten. Het gaat tenslotte om een kennismakingsactie met jouw locatie.

Kan de sporter met 1 voucher ook naar meerdere locaties?

Nee. De sporter kiest uit alle deelnemende locaties één sportschool. Hij kan er dus niet voor kiezen om 2 of meerdere sportscholen met elkaar af te wisselen.

Is de sporter verplicht een abonnement af te sluiten na zijn/haar tijdelijke abonnement?
Nee, daartoe is de sporter niet verplicht. Maar vragen of hij of zij daar wellicht interesse in heeft staat uiteraard vrij. Dat juichen we zelfs alleen maar toe!